štvrtok 11. októbra 2007

Návšteva vo Frydlante


Posledný víkend som bol s Mikom v Čechách. Bol to skvelý čas a do Bratislavy som sa vracal veľmi povzbudený.
Prišiel som v piatok večer do Ostravy a potom ma Mike odviezol do Frydlantu. Večer sme ešte hrali Acquire, samozrejme, že som prehral, ale tesne :) V sobotu sme sa ráno rozhodovali, že kam pôjdeme. Dohodli sme sa, že pôjdeme do kina do Ostravy, ale ešte predtým sme išli na kopec. Neviem, ako sa volal, ale bola tam socha Radegastu a aj hotel Radegast. Bolo tam pekne. Hore sme sa vyviezli lanovkou, ale len tak trochu :) a ďalej sme išli pešo. Celý čas sme sa rozprávali o všetkom, o ľuďoch a tak. Hore sme si dali čaj a išli späť, aby sme stihli ešte kino. Trochu sme sa ponáhľali a keď sme došli ku lanovke, tak sme zistili, že smerom späť chodí až od tretej. Sme si všimli, že tam prenajímajú také terénne kolobežky, ta sme si zobrali a spustili sme sa 6 km až dolu ku vleku...super to bolo :) Furt som si chcel sadnúť na sedadlo :) V kine sme boli na Bourn ultimatum - veľmi sa mi ten film páčil, len si ešte musím pozrieť druhú časť :)
Nedeľa bola super. Boli sme v zbore vo Frydlante. Spievali sme chvály česky, slovensky aj anglicky. Raz som si ani neuvedomil, že to nie je česká pesnička, ale slovenská. To mi tak pripomenulo, že je jedno, či je niekto Slovák, alebo Čech, atď. a je jedno, že kde je, Boh je pre každého rovnaký. Nikto nemá svojho vlastného, súkromného, ale On je jeden a pre každého rovnaký. A téma bola o liste Rimanom 7 - o zápase s hriechom a ako sme oslobodení od zákona. Celé to bol super čas chvály a zamyslenia a super bolo, že to nebolo ako v normálnom kostole, ale také voľné (mi to pripomínalo KECY) a taký kostol si ja predstavujem.

Fotky

Žiadne komentáre: