štvrtok 1. novembra 2007

Moja práca v SLSP

Teraz veľmi rozmýšľam, či ostať v práci, alebo nie. Veľmi málo času mi ostáva na učenie, ale aj keď chcem robiť nejaké iné veci, tak na to neostáva čas, lebo sa musím učiť. Veľmi musím narábať s časom a všetko presne mať naplánované, aby som zrobil všetko, čo treba. Tak stále nad tým uvažujem, či tam chcem ešte pracovať. Na druhej strane je to fajn skúsenosť. Neviem, ale je to dosť náročné. V poslednom čase som veľmi nerozhodný. Modlím sa, aby mi Boh ukázal, že čo ďalej, čo mám robiť, kde ma Boh chce mať.Keď som išiel vo vlaku domov do Prešova, počúval som záznam z NPCC o tom, že Boh stvoril človeka s určitými limitmi. Čím viac sa blížime k týmto limitom, k nášmu maximu, zvyšuje sa stres, tlak... Vtedy nemáme čas ani na ľudí, priateľov, stretávať sa s nimi. Boh nám dal nové prikázanie:
Toto je moje prikázanie:

Aby ste sa milovali navzájom, ako som ja miloval vás.

Ján 15:12

"Milovať budeš svojho Pána, svojho Boha, celým svojím srdcom, celou svojou dušou a celou svojou mysľou." a "Milovať budeš svojho blížneho ako seba samého."
Matúš 22:38-39

A toto chce dosť veľa času a preto to nemôžeme robiť v strese. Potrebujeme sa dostať do tých svojich limitov, aby sme mohli tráviť čas s ľuďmi.
Keď som nad tým rozmýšľal, naozaj teraz nemám veľa času sa stretávať s priateľmi a keď, tak sa učím po nociach.
Modlite sa za mňa, aby som vedel, čo ďalej a aby Boh bol aj v tejto oblasti úplným pánom.

Žiadne komentáre: