utorok 23. septembra 2008

Znova v BA

Nové školstvo sa začalo a ja som znova v Bratislave. Keď som tu išiel vo vlaku v nedeľu, tak som prišiel na to, že asi prvýkrát som si nehovoril, že boli krátke prázdniny. Strašne sa teším, že boli také aké boli a Boh si ich v mojom živote veľmi používal a učil ma toho strašne veľa. Proste bolo to super. A do BA sa mi išlo dosť ťažko. Mi to chvíľu pripadalo, ako keby som prišiel z nejakého ideálneho sveta, lebo vlastne celý čas som strávil medzi kresťanmi a zrazu som sa ocitol v realite :) Ale Boh na mne veľa pracoval počas 4 mesiacov prázdnin a viem, že s Ním dokážem byť dobrým príkladom a svedkom Ježiša na intráku, v škole a všade. A v tom sa mi Boh aj tak ukazuje teraz a je to pre mňa veľmi povzbudzujúce, keď vidím, že si ma takto používa (najmä, keď sa mi tu na začiatku veľmi nechce byť, tak môžem vidieť zmysel, prečo som tu). Ľudia sa ma pýtajú, čo som robil cez prázdniny a tak im môžem hovoriť aspoň chvíľu o veciach, ktoré sú pre nich asi trochu čudné :)
Tak sa teším na to, čo má Boh pre mňa ďalej pripravené a na ďalšiu službu už asi aj v novom zbore tu v Bratislave...

Žiadne komentáre: