utorok 12. februára 2008

Víkend na Drienici


Posledný víkend pred začiatkom semestra (ináč, som len dva dni v škole a zisťujem, že je stále komplikovanejší a komplikovanejší a nemám z neho dobrý pocit) som strávil s Danom a Dominikou na duchovnej obnove na Drienici. Boli tam aj iní ľudia, ale s nimi som trávil najviac času.
Bol to super víkend. Skoro dva dni sme rozoberali Lk 12:22-34. Mňa to veľmi povzbudilo, keď som čítal, že Boh sa o mňa naozaj stará a keby On nechcel, že by som bol na tomto svete a keby On nechcel, aby som robil tie veci, ktoré mám robiť, tak by všetko bolo úplne inak. Asi najlepšia veta z toho celého je

29 Preto ani vy nehľadajte, čo budete jesť a čo piť, ani sa tým neumárajte, 30 lebo to všetko hľadajú národy tohto sveta, a váš Otec vie, že to potrebujete.

To mi hovorí, že Boh sa o mňa chce starať a ja sa naozaj nemusím strachovať o to, čo ako dopadne, ale sa spoliehať na Neho, lebo Ježiš povedal, že ak niečo potrebujem, Boh to vie a On sa o to postará. A keď sa nemusím starať o tieto veci, môžem sa sústrediť na iné, na iných ľudí, na službu, na Božie veci.

Som aj veľmi rád, že som tam mohol stráviť čas s Danom. Bolo super sa spolu rozprávať. A keď sme sa vracali domov, sme my traja išli pešo z Drienice do Sabinova, lebo bol plný autobus a mali sme naozaj super rozhovor o odpustení hriechov a o tom kto pôjde no neba. Je to dosť náročná téma a som povzbudení, ako to Dano s Dominikou brali.

Žiadne komentáre: