piatok 22. februára 2008

Trunaj a after party

V utorok sme ako Študentský hlas pre Krista a Athletes in Action organizovali športový turnaj pre študentov vo futbale a basketbale. Na basketbal prišlo síce málo ľudí (vlastne len jeden), ale aj tak sme si dobre zahrali...aspoň sme hrali celý čas :) Veľa chalanov prišlo na futbal. Bola fun, spoznali sme veľa nových ľudí. Dnes sme robili after party pre tých, čo boli na turnaji, mali sme aj žrebovanie o fakt super ceny, ale nastalo možno také sklamanie, prišli len 4 chalani. Čakali sme, že ich príde o dosť viac, ale možno to tak malo byť. Možno sme urobili chybu niekde my, a možno Boh chcel, aby prišli len práve títo štyria. Ale verím tomu, že aj tak to malo význam. Bol to pre mňa veľmi povzbudzujúci čas, stretol som sa s kamarátmi, čo som ich už dlhší čas nevidel a teším sa, že tí štyria chalani boli celkom aj otvorení aj pre skupinku, keď sme ich oslovili. Na after party Tomáš hovoril svoje svedectvo, veľmi super to bolo a Dough mal tiež výborné slovo, verím, že to oslovilo. Ja som propagoval Campfest, tak hádam pôjdu :) Maťo bol super MC. Tak by som chcel poďakovať všetkým, čo do toho niečo, hocičo, vložili a hlavne Bohu, nášmu Pánovi, že nám dal takú možnosť podieľať sa na Jeho pláne a že môžeme byť prítomní pri toľkých zázrakoch, čo On koná...

Žiadne komentáre: