utorok 18. septembra 2007

Ubytovanie - 2. časť

Už sme si konečne našli ubytko. Nebolo to jednoduché nájsť, pravdu povediac. Už sme mali jeden byt pekný, takmer naisto, ale niekto nás predbehol. Proste chcem povedať, že sa počas hľadania stalo veľa zvratov neočakávaných. Ale naučili sme sa pri tom veľa. Boh ma učil spoliehať sa na Neho a už keď som si bol istý bytom, že bude náš, zrazu sme nemali nič. Trochu som bol znechutený z toho, lebo som si myslel, že to je ten byt, kde by sme mohli byť. Ako keby Boh ma skúšal, či mu ostanem verný a nezoberiem to do vlastných rúk. Ale ja som sa ďalej modlil za to, aby mi ukázal byt, aby sa o to postaral. On povedal, že nám dá to, čo budeme potrebovať a On je verný a nakoniec sa aj postaral. Potom mi kamarát volal, že našiel byt, dokonca dva. Pre jeden z nich sme sa rozhodli, že si ho zoberieme. Nie je veľký, ale je dobrý, stačí. Teraz zas rozmýšľam, či sme sa nerozhodli skoro (pod tlakom, že už máme málo času) a či to je ten byt, čo Pán pre nás pripravil. Ale keď sme tam, tak asi tam máme byť :) Ešte si tam chceme dať poschodovú posteľ, stoly a stoličky, tak keď niekto niečo má, dajte vedieť ;)
A jedna vec, čo sme zistili, že v takých veciach, keď si hľadáš ubytko abo niečo také a povedia ti, že zavolajú, nečakaj na to, že zavolajú, ale volaj ty, lebo nám sa viackrát stalo, že nezavolali.

2 komentáre:

ubytovanie povedal(a)...

If you are travelling with your child, you can always call the hotel to check their number of guest per room so you would know your budget.

ubytovanie povedal(a)...

Booking online will always save you much more than booking at the hotel directly. With online booking you can take advantage of the promotions that are sponsored by the hotel merchants.