štvrtok 27. septembra 2007

Začiatok školstva

Tak škola aj tento rok začala a ako vždy pekný bordel je v tom :) Všade sú samé rady do každých dverí, treba čakať dlhé hodiny. Niektoré veci sa dajú urobiť aj cez net, ale to dosť často nefunguje, takže treba stáť v rade. Ja si potrebujem nahlásiť voliteľný predmet, lebo ten, čo som si nahlásil, neotvorili. Cez neta sa to nedarí urobiť nikomu, tak musíme čakať v radoch. Potreboval som si aj presunúť cviko. Vôbec sa mi do toho nechcelo, lebo treba ísť za cvičiacim, či môžem odísť zo skupiny a za druhým, či tam môžem chodiť. Zdalo sa mi to strašne zdĺhavé a komplikované, ale keď som to nakoniec zrobil, vôbec to nebolo také strašné. Len som chcel povedať, že niekedy sa nám môžu zdať veci veľmi komplikované, ale to len preto, že si to myslíme. Treba sa do toho proste pustiť a možno to nebude také strašné.

Žiadne komentáre: