streda 26. septembra 2007

Vinobranie

Minulý víkend sme išli do Modry na vinobranie. Peťo, môj brat prišiel do Bratislavy v piatok večer a v pondelok sme išli do Modry na autobuse. Museli sme vstávať skoro ráno, lebo o 8 sme mali byť už tam. Bola ešte tma, keď sme vstávali a vôbec sa nám nechcelo. Bus mal ísť o 7 ráno, ale to som si nevšimol, že išiel z Rače a nie z hlavnej autobusovej stanice. Tak sme čakali na stanice ďalšiu pol hodinku, Peťo mi sem-tam pripomenul, že sme mohli dlhšie spať :) Keď sme prišli do Modry, vedeli sme, že sa máme dostať na Vajanského ulicu pri lekárni a Modra malé mesto, tak sme si mysleli, že to nebude problém. Ibaže po chvíli blúdenia sme zistili, že tam sú tri Vajanského pri sebe a na každej je lekáreň, takže istý čas ubehol, kým sme sa dostali na miesto. Ale neboli sme ani poslední, lebo ešte Pražáci nedošli. Bol to úplne super čas strávený vo vinohrade oberaním hrozna. Bolo tam veľa zaujímavých ľudí a stretli sme sa tam celá rodina, tak to bolo ešte lepšie. Bolo to super, lebo sme robili niečo úplne iné, ako vždy a len tak sme sa rozprávali popri práci, vinné trávnice sme nespievali, ale ta čo už. Mali sme aj obed veľký, bol tam taký stroj, čo oddeľoval hrozno od strapcov, nemám šajnu ako, ale bolo to zaujímavé. Po obede sme oberali iný vinohrad s červeným hroznom, ta som sa ofrkal a bolo vidno :) Ako sme toto dokončili, dostali sme ešte koláč, ale už sme museli ísť, lebo som potreboval odniesť posteľ do nového bytu.
Boli sme tam síce len v sobotu, ale bolo super. Odporúčam niekedy ísť :)

Foto z vinobrania

Žiadne komentáre: