štvrtok 6. marca 2008

Čo sa udialo v poslednom čase a tak...

Minulý týždeň a víkend bol zaujímavý a celkovo teraz je všetko taká výzva.
Minulý štvrtok sme sa robili znova stretnutie pre študentov, lebo prišiel kanadský hokejový tím Athletes in Action a ich tréner mal potom slovo tam. Bol to Rayen Walter. On hral hokej vtedy keď Peter Šťastný hral, bol kapitán Washingtonu a vyhral Stanley Cup. Bolo super ho počúvať, jeho svedectvo. Držal som aj jeho víťazný prsteň :) Vyzerajú parádne, majú štýl :) By som tu dal aj foto, ale ešte som sa k nemu stále nedostal.
Cez víkend som bol v Prahe, Peťo (brat) mal narodky, tak sme oslávili. Ide si kúpiť kolieskové korčule, tak sme mu so sestrou kúpili chrániče :) Stretol som sa aj s Igorom a Slávkou, pokecali sme o USA a potom sme boli u Dana J a hrali Settlers. Celý ten čas bol super.
Tento týžeň som mal trochu chaos s časom. Treba robiť seminárku, projekt, ... môžete sa modliť, aby som stíhal všetko, čo treba - školstvo, služba, ...

Foto z víkendu

Žiadne komentáre: