streda 12. marca 2008

Modlitebná skupinka

Každý utorok máme modlitebnú skupinku a včera som ju viedol ja. Prišlo aj pár Američanov z Texasu, ktorí tu prišli na týždeň alebo dva. Bolo to super, hlavne keď sa ma Tomáš spýtal, či by som to mohol celé viesť po anglicky, aby sa nemuselo prekladať. A akurát dnes som na to myslel, že sa toto môže stať :) Tak trochu mi bolo aj smiešno. Veľká výzva...tak som si povedal, že keď Boh to odo mňa chce, tak do toho idem a bolo to super. Aspoň som si vyskúšal, že ako to bude, keď pôjdem na projekt v lete do USA :)
Som povzbudený ako Boh koná v mojom živote a dáva mi rôzne výzvy a veci, ktoré som ešte nerobil, dáva mi nové skúsenosti...

Najlepší bol záver. Modlili sme sa a Tomáš mi šepká, že už by som to mal ukončiť. Ta som sa ho pýtal, že jak...Tomáš asi chcel niečo pekné...mňa napadlo: Amen (možno tu to nevyzerá smiešne, ale tam to bolo fest :))

Žiadne komentáre: