štvrtok 6. marca 2008

Rozhodnutie

Igor a Slávka ma ešte minulý rok zavolali, či by som nešiel s nimi do USA na leto. Všetko sme dohodli, začali sme vybavovať veci, a nedávno som dostal so Študentského hlasu dostal možnosť ísť na projekt do Gatlinburgu. Veľmi by som tam chcel ísť, bolo by to super byť na projekte s inými kresťanmi a robiť službu aj tam.
Na druhej strane chcem byť aj s Igorom a Slávkou, ale stále neviem, či by mohli pracovať v Gatlinburgu. A tak uvažujem, či ísť na projekt alebo nie.
Rozmýšľal som, čo ma Boh chce týmto naučiť - možno zobrať na seba zodpovednosť za to rozhodnutie (aj keď neviem, ako to dopadne), dôverovať Bohu, nech On urobí, čo On potrebuje... ešte pár dní máme, aby sme Igorovi a Slávke našli tam prácu.

Prosím, modlite sa za moje správne rozhodnutie, nech si to Boh použije pre svoje plány...

Žiadne komentáre: