štvrtok 6. marca 2008

Prosím, modlite sa za skupinku...

V týchto dňoch ma Boh veľa učí. Niekedy mám pocit, že je toho dosť, ale som rád, že môžem rásť a prekonávať výzvy, ktoré mám, aby som sa mohol posunúť ďalej a robiť to, čo On chce, aby som robil.
Boh nám dal teraz víziu robiť skupinku pre niekoľko chalanov. Začali sme pripravovať úvodnú skupinku. Včera som si začal uvedomovať, že aká vážna vec to je, že môžeme niekomu z nich zmeniť život úplne od základov. Je to super, že Boh nám dáva také veľké veci, aby sme robili. To ma tak povzbudzuje, že ako to dopadne, lebo Boh chce, aby sme robili tieto veci a On nás povedie a hocičo sa tam bude diať, On si to vie použiť na svoju slávu.

Tak vás chcem poprosiť o modlitby za tie prvé skupinky, aby prišli tí chalani, ktorých Boh chce, aby prišli, aby mali otvorené srdcia a mysle, aby sa ich Duch Svätý mohol dotknúť. Aby mali otázky, na ktoré budú chcieť hľadať odpovede a aby sme s nimi nadviazali silné vzťahy... a nech všetko, čo tam bude nech je od Boha, nech nič nerobíme so svojich síl, ale v mene Ježiša... lebo len tak to má význam

Žiadne komentáre: